dinsdag 16 februari 2010

trouwen op bonaire, tropische verrassingen.

TRouwen is hier in Bonaire een van de meest bezigheden, naast het duiken.
Als een ven de beste shore dive plaatsen in de wereld, kan Bonaire zich ook plaatsen als een van de beste trouwlocaties in de wereld.
Bonaire, nog steeds vol met natuur, rust en vriendelijke locale bevolking.
Dat is de reden waar om ik hier ben gaan wonen, en als wedding planner vier jaar geleden begonnen ben.
Inmiddels all- round heb ik al vele koppels door de deur van het huwelijk zien stappen.
Heerlijk die band die ik kreeg met mijn koppels, vaak in het begin wat onzeker, maar zodra ze merken dat alles vlot verloopt en dat ze daar totaal geen werk aan hebben, valt ook het laatste beetje stress weg en gaan ze genieten van de voorpret.
De organisatie van een huwelijk ver van huis vergt heel wat meer. Je moet je overlaten aan een vreemde, en als je de website hebt bekeken, heb je nog steeds een beetje het gevoel dat je je op gewaagd ijs begeeft, Maar,... dat is alles snel wel zodrag je de zon voelt van Bonaire en ik sta je op te wachten op het vliegveld.
Van te voren hebben we alles al gemaild en per telefoon doorgesproken en binnen een week na aankomst kan alles al geregeld zijn.
Je loopt op wolken samen met je aanstaande en je stapt een nieuw leven binnen, wat gaat starten op een Tropisch eiland in de Caribbean, Een stukje Holland in de Tropen.
Ik hoop nog heel koppels te mogen assisteren, met hun te brengen naar de mooiste dag van hun leven..

Lisette de Groot
flamingo services bonaire bv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten